Страницы
- მთავარი
- მიზანი
- ჩემ შესახებ
- სტანდარტი, პროგრამა,თემატური გეგმები
- სახელმძღვანელოები
- შემაჯამებლები
- ვიდეო გაკვეთილები
- მოსწავლეთა ნამუშევრები
- გაკვეთილის გეგმები
- გაკვეთილები
- რესურსები
- პროექტები
- სსსმ მოსწავლესთან მუშაობა
- წრე ისტ-ში
- ჩემი სკოლა
- ბმულები
- სადამრიგებლო
- შეხვედრები კოლეგებთან
- გამოკითხვა
- ისტ-ის გამოყენება
- სასწავლო რესურსები
- ჩემი კვლევები
- მნიშვნელოვანი ბრძანებები
- წინსვლა
- ნიშნებისა და გაცდენები გამოთვლა
- Teams ის ინსტრუქციები
- კომპლექსური დავალებები ისტ-ში
- Scratch-ში შექმნილი ჩემი რესურსები
- არაფორმალური განათლება
- კურიკულუმები კომპიუტერულ ტექნოლოგიებში
воскресенье, 6 ноября 2022 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
-
ალბათ, ხშირად გქონიათ როცა დაკოპირებულ ტექსტს მიყვება წითელი ხაზები და ვერანაირად აქრობთ. ასეთ შემთხვევაში შევეცდები დაგეხმაროთ. დააკოპირე...
-
კლასი : II იხილე თემატური მატრიცა მიმართულება: კომპიუტერული ტექნოლოგიები · სამიზნე ცნება: პირობითი ნიშნები · პირ...
-
სისტემური ბლოკის კომპონენტები : პროცესორი , დედაპლატა , ოპერატიული მეხსიერება , მყარი დისკი , კვების ბლოკი . მე-6ა კლასის მოს...
-
Word–ში ალბათ ხშირად გვჭირდება ფურცლების გადანომვრა, მაგრამ პირველ ფურცელს (თავფურცელს) ხშირად არ ნომრავენ. გვერდების დანომრვისას, სასურვ...
-
მიმართულება: კომპიუტერული ტექნოლოგიები კლასი III სამიზნე ცნება /ცნებასთან დაკავშირებული მკვიდრი წარმოდგენები: პირობითი ნიშნები: პირო...
-
თემატურ კალენდარული გეგმა ისტ-ში VI კლასი სსიპ ქალაქ ქუთაისის N36 საჯარო სკოლა პედაგოგი: ნატალია თურქაძე 2016-2017 სასწავლო ...
-
სსიპ ქალაქ ქუთაისის N36 საჯარო სკოლა პედაგოგი: ნატალია თურქაძე 2017-2018 სასწავლო წელი I სემესტრი თემა სთ-რაოდენ...
-
მე და ჩემი მოსწავლეები ვმუშაობთ თემაზე „უსაფრთხოება ციფრულ სამყაროში", "საკუთარი და სხვისი უფლებები ციფრულ სამყაროში“. თემის წ...
-
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა - მე-2 კლასი ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა- მე-3 კლასი ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა - მე-4 კლასი
-
კლასი: IV მიმართულება: ისტ საათების რაოდენობა: 6 სამიზნე ცნება: ინფორმაცია 1. კომპიუტერული მოწყობილობის გამოყენებით შესაძლებელია ინფორ...
















Комментариев нет:
Отправить комментарий