სსიპ ქალაქ ქუთაისის N36 საჯარო სკოლაში 2017 წლის 19 დეკემბერს მე-6ა კლასში პედაგოგ ნატალია თურქაძის მიერ ჩატარდა სტანდარტული გაკვეთილი ინფორმაციულ და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებში, თემაზე „ანიმაციები პროგრამა
იხილეთ გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის მიზანი იყო საპრეზენტაციო პროგრამაში სლაიდებისა და სლაიდების ობიექტების ანიმაციის შესწავლა, საჭირო ობიექტების ადეკვატური გამოსახვის შესაძლებლობების გაცნობა.
მოსწავლეებმა გაიხსენებენ გავლილი მასალა, უპასუხეს კითხვებს, გაიხსენეს საოფისე პროგრამები, ისაუბრეს რა არის პრეზენტაცია, ეფექტური და საინტერესო პრეზენტაციის შექმნისას რა უნდა გაითვალისწინონ...
პედაგოგმა გაკვეთილის თემა დაუკავშირა მულტიპლიკაციას.
სიტყვა მულტიპლიკაცია ლათინური წარმოშობისაა (multiplicatio - გამრავლება) და იგი სტატიკური გამოსახულებების დროში მონაცვლეობით შექმნილი მოძრაობის ოპტიკურ ილუზიას ნიშნავს.
ეკრანზე რომ ნახატი ამოძრავდეს, ამისათვის ერთი ნახატის უამრავ სხვადასხვა მდგომარეობაში დახატვაა საჭირო. სწორედ ამ თემაზე ძალზედ საინტერესო იყო მასწავლებლის მიერ მომზადებული ვიდეომასალა.
სიტყვა მულტიპლიკაცია ლათინური წარმოშობისაა (multiplicatio - გამრავლება) და იგი სტატიკური გამოსახულებების დროში მონაცვლეობით შექმნილი მოძრაობის ოპტიკურ ილუზიას ნიშნავს.
ეკრანზე რომ ნახატი ამოძრავდეს, ამისათვის ერთი ნახატის უამრავ სხვადასხვა მდგომარეობაში დახატვაა საჭირო. სწორედ ამ თემაზე ძალზედ საინტერესო იყო მასწავლებლის მიერ მომზადებული ვიდეომასალა.
პედაგოგმა პროექტორის საშუალებით ახსნა თუ როგორ უნდა მოხდეს რთული ანიმაციების გამოყენება ობიექტებზე. კერძოდ, ერთ ობიექტზე რამოდენიმე ანიმაციის დადება.
მოსწავლეებს მიეცათ ინდივიდუალური დავალებები. მასწავლებელს ჰქონდა არჩეული მოთხრობა „სამი ხის ისტორია“, რომელიც დაყოფილი იყო პატარა ტექსტებად და ისინი მოთავსებული ჰქონდა „ჯადოსნურ ყუთში“, საიდანაც მოსწავლეებმა აირჩიეს ერთი ნაწილი, რომლის მიხედვით შექმნეს შესაბამისი სლაიდი, სადაც გამოიყენეს სხვადასხვა ანიმაციები.
პრეზენტაციების დასრულების შემდეგ მოსწავლეებმა გაზიარების საქაღალდის გამოყენებით თავიანთი ნამუშევრები გაუზიარეს პედაგოგს, პროექტორის საშუალებით მათ წარმოადგინეს და ისაუბრეს თუ რა ანიმაციები გამოიყენეს მუშაობის პროცესში.
მოსწავლეებს მიეცათ ინდივიდუალური დავალებები. მასწავლებელს ჰქონდა არჩეული მოთხრობა „სამი ხის ისტორია“, რომელიც დაყოფილი იყო პატარა ტექსტებად და ისინი მოთავსებული ჰქონდა „ჯადოსნურ ყუთში“, საიდანაც მოსწავლეებმა აირჩიეს ერთი ნაწილი, რომლის მიხედვით შექმნეს შესაბამისი სლაიდი, სადაც გამოიყენეს სხვადასხვა ანიმაციები.
პრეზენტაციების დასრულების შემდეგ მოსწავლეებმა გაზიარების საქაღალდის გამოყენებით თავიანთი ნამუშევრები გაუზიარეს პედაგოგს, პროექტორის საშუალებით მათ წარმოადგინეს და ისაუბრეს თუ რა ანიმაციები გამოიყენეს მუშაობის პროცესში.
იხილეთ გაკვეთილის სრული ფოტომასალა
გაკვეთილი გამოვიდა საინტერესო, აქტიური, შრომატევადი. მასწავლებელი, მოსწავლეები და დამსწრე საზოგადოება კმაყოფილი დარჩა მუშა პროცესით. აღინიშნა ის, რომ მოსწავლეების შედეგით მასწავლებელმა მიაღწია გაკვეთილის გეგმით განსაზღვრულ შედეგს.
მოსწავლეთა მიერ შექმნილი სლაიდებით აიწყო ერთი მთლიანი პრეზენტაცია და მივიღეთ ძალიან საინტერესო რესურსი სახელწოდებით "სამი ხის ისტორია".
ძალიან საინტერესო გაკვრეთილი ჩანს, წარმატებები პედაგოგს და მოსწავლეებს
ОтветитьУдалитьმადლობა თეა
Удалитьჩემთვის საყვარელი გაკვეთილი და "სამი ხის ისტორია"
ОтветитьУдалитьარაჩვეულებრივია,წარმატებები!
ОтветитьУдалить