Страницы
- მთავარი
- მიზანი
- ჩემ შესახებ
- სტანდარტი, პროგრამა,თემატური გეგმები
- სახელმძღვანელოები
- შემაჯამებლები
- ვიდეო გაკვეთილები
- მოსწავლეთა ნამუშევრები
- გაკვეთილის გეგმები
- გაკვეთილები
- რესურსები
- პროექტები
- სსსმ მოსწავლესთან მუშაობა
- წრე ისტ-ში
- ჩემი სკოლა
- ბმულები
- სადამრიგებლო
- შეხვედრები კოლეგებთან
- გამოკითხვა
- ისტ-ის გამოყენება
- სასწავლო რესურსები
- ჩემი კვლევები
- მნიშვნელოვანი ბრძანებები
- წინსვლა
- ნიშნებისა და გაცდენები გამოთვლა
- Teams ის ინსტრუქციები
- კომპლექსური დავალებები ისტ-ში
- Scratch-ში შექმნილი ჩემი რესურსები
- არაფორმალური განათლება
- კურიკულუმები კომპიუტერულ ტექნოლოგიებში
понедельник, 14 ноября 2022 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
-
სოციალური პროექტის სახელწოდება : „ ეკოლოგიური პრობლემები და გარემო ჩვენს მახლობლად “ პროექტის მონაწილეები : მე-6 ბ კლასის მო...
-
კლასი : 5 კლასი მიმართულება : კომპიუტერული ტექნოლოგიები საათების რაოდენობა : 5 სამიზნე ცნება : ( ალგორითმი ) პროგრამული კოდი 1. ...
-
1. "ციფრული სკოლა საქართველო" 2020-2021 სასწავლო წლის I სემესტრიდან ტალინის უნივერსიტეტი ესტონეთის საგარეო საქმეთა სამ...
-
Word–ში ალბათ ხშირად გვჭირდება ფურცლების გადანომვრა, მაგრამ პირველ ფურცელს (თავფურცელს) ხშირად არ ნომრავენ. გვერდების დანომრვისას, სასურვ...
-
ალბათ, ხშირად გქონიათ როცა დაკოპირებულ ტექსტს მიყვება წითელი ხაზები და ვერანაირად აქრობთ. ასეთ შემთხვევაში შევეცდები დაგეხმაროთ. დააკოპირე...
-
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა - მე-2 კლასი ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა- მე-3 კლასი ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა - მე-4 კლასი
-
მიმართულება: კომპიუტერული ტექნოლოგიები კლასი III სამიზნე ცნება /ცნებასთან დაკავშირებული მკვიდრი წარმოდგენები: პირობითი ნიშნები: პირო...
-
გიფიქრიათ თუ არა, რას იზამდით შესაძლებლობა რომ გქონოდათ, სხვა ეპოქის მნიშვნელოვან მოღვაწეებთან გქონოდათ საუბრის საშუალება? მაგალითად, გალა...
-
სილაბუსი საგანი: ინფორმაციულ საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები მასწავლებელი: ნატალია თურქაძე კლასი: V № თემა თემების ჩამონათ...
-
ტაივანურმა კომპანია Orwellian-მა მომხმარებელს ჭკვიანი სარკე – HiMirror Mini Premium წარუდგინა, რომელიც მაღალი ხარისხის კამერითა და LC...
Комментариев нет:
Отправить комментарий