Страницы

воскресенье, 30 апреля 2017 г.

თემატურ კალენდარული გეგმა ისტ-ში V კლასი (I სემესტრი)



თემატურ კალენდარული გეგმა ისტ-ში
კლასი
სსიპ ქალაქ ქუთაისის N36 საჯარო სკოლა
პედაგოგი: ნატალია თურქაძე    
2016-2017 სასწავლო წელი

სემესტრი

გაკვეთილის
თემატიკა
სთ
რესურსები
აქტივობები და სასწავლო მიზანი
მოსალოდნელი შედეგი
შეფასება, მეთოდები, სტრატეგიები
1.1 ჩვენ და კომპიუტერი
1
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
გამოთვალითი ტექნიკის განვითარების ისტორიის მიმოხილვა, ფუნდამეტურ მეცნიერებათა შორის ინფორმატიკის ადგილისა და როლის გააზრება. კომპიუტერის შემადგენელი მოწყობილობების გაცნობა.
ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.2.   მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა და პასუხისმგებლობის გაცნობიერება ისტ-ის  გამოყენებისას. იცის ისტ-ის გამოყენების სფეროები და აცნობიერებს მის უპირატესობებს.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დისკუსია
1.2 როგორ მუშაობს კომპიუტერი
1
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
კომპიუტერის დამიშნულებისა და მისი მუშაობის პრინციპების გააზრება. კომპიუტერთან მუშაობის ელემენტარული უნარ-ჩვევების გამომუშავება, კომპიუტერის ჩართვა-გამორთვა.
ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, პაუზებით კითხვა
სწავლა კეთებით
1.3 ოპერაციული სისტემა Windows XP
2
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
კომპიუტერის უზრუნველყოფის შესახებ ზოგადი წარმოდგენის შექმნა, ოპერაციული სისტემის დანიშნულების გააზრება.
ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
1.4 Windows XP-ის გამოყენებითი   პროგრამები
1
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
Windows XP-ის გამოყენებითი პროგრამული უზრუნველყოფის ზოგადი მიმოხილვა. Wordpad ტექსტური რედაქტორის შესწავლა. ტექსტზე მუშაობა. კომპიუტერთან მუშაობის უნარჩვევების გამომუშავება.
ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
1.5 Wordpad-ში მუშაობა. ტექსტის აკრეფა
2
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
1.6 როგორ იმახსოვრებს კომპიუტერი ინფორმაციას
1
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
სიმბოლოთა წარნოდგენა ციფრულ მოწყობილობაში. მეხსიერების საზომი ერთეულები, მეხსიერების ორგანიზება, მყარი დისკი და მისი ნაწილები.
ის ტექნ. V.2.   მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა და პასუხისმგებლობის გაცნობიერება ისტ-ის  გამოყენებისას. იცის ისტ-ის გამოყენების სფეროები და აცნობიერებს მის უპირატესობებს.
ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სასკოლო დისკუსია
2.1 დავხატოთ პროგრამა Paint-ში
1
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
პროგრამა Paint-ის გაცნობა, ძირითადი სახატავი ინსტრუმენტების მიმოხილვა. ნახატის შექმნა. კომპიუტერთან მუშაობის უნარ-ჩვევების გამომუშავება.
ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
ის ტექნ. V. 6.მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
2.2 Paint-ში ნახატის შენახვა და გახსნა. პრაქტიკული მუშ აობა ,,შემოდგომახატვა
1
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
ნახატის შენახვისა და გახსნის შესწავლა. გრაფიკული რედაქტორთან, კომპიუტერთან უნარ-ჩვევების განვითარება.
ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
ის ტექნ. V. 6.მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
2.3 Paint-ში  გავაფერადოთ ნახატები. გასაფერადებელი ინსტრუმენტის გამოყენებით ნახატების გაფერადება
1
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
მოსწავლეები ეცნობიან გაფერადების ინსტრუმენტს და მისი გამოყენებით აფერადებენ საკუთარ ნახატს ,,ჩემი სოფელი“. ასევე აფერადებენ თანდართულ დისკზე არსებულ გასაფერადებლებს.
ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
ის ტექნ. V. 6.მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
2.4 ფიგურებიPaint-ში. სხვადასხვა სახის ფიგურების შექმნა
1
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
ფიგურების გამოყენებით ნახატების შექმნა.
ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
2.5   ფაილი და საქაღალდე
1
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
ფაილისა და საქაღალდის ცნების და ფაილისა და საქაღალდეების მისამართების გააზრება.
ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
2.6  ფაილის ამოჭრა, კოპირება  და ჩასმა
1
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
ფაილისა და საქაღალდის ამოჭრა, კოპირების  და ჩასმის გააზრება. წაშლა და აღდგენის გაცნობა.
ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
2.7 Paint-ში  სახატავი ფურცლის ზომა და მაშტაბი
1
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
მოსწავლე გაეცნობა სახატავი ფურცლის ზომისა და მასშტაბის რეგულირების შეცვლის მნიშვნელობას.
ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
შემაჯამებელი დავალება N 1
1
კომპიუტერი
ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.2.   მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა და პასუხისმგებლობის გაცნობიერება ისტ-ის  გამოყენებისას. იცის ისტ-ის გამოყენების სფეროები და აცნობიერებს მის უპირატესობებს.
ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
ის ტექნ. V. 6.მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.
დამოუკიდებელი სამუშაო განმსაზღვრელი, განმავითარებელი,
3.1Windows XP-ის სამუშაო მაგიდის ფონი
1
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
მოსწავლე გაეცნობაWindows XP-ის სამუშაო მაგიდის ფონის შეცვლას.
ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
3.2 ტექსტური რედაქტორი MS Word 2007 კლავიატურაზე ბეჭდვის წესები
1
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
MS Word 2007-ის დანიშნულების გაცნობა და პროგრამის ფანჯრის მიმოხილვა. ტექსტებზე მუშაობის უნარ-ჩვევების გამომუშავება.დოკუმენტის შენახვა/გახსნა. ბეჭდვის შესწავლა ათივე თითის გამოყენების მეთოდით.
ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.


განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დისკუსია
3.3 MS Word 2007 ტექსტის შეტანა. რედაქტირება და დოკუმენტის შენახვა
1
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.



განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
3.4 MS Word 2007 ამოჭრა, კოპირება, ჩასმა, მეხსიერების ბუფერი
1
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
ტექსტური რედაქტორის ეფექტურად გამოყენება, ტექსტის რედაქტირების ხერხების გაცნობა: მონიშნული ტექსტის ფრაგმენტზე სხვადასხვა სახის ოპერაციების შესრულება: ამოჭრა, კოპირება, ჩასმა.
ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
3.5 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო ,,მაღაზია
1
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დამოუკიდებლად მუშაობა
3.6 MS Word 2007 როგორ გავაფორმოთ ტექსტი. სხვადასხვა შრიფტის გამოყენებით ტესტების შექმნა
1
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
ტექსტის დაფორმატების საშუალებები. ქართული შრიფტის თავისებურებები
ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V. 6.მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.


განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
3.7 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო ,,საქართველო
1
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დამოუკიდებლად მუშაობა
3.8 MS Word 2007 კომპიუტერის გარე მეხსიერება
1
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
ოპტიკურ დისკებთან და Flash ბარათთან მუშაობის შესწავლა. კომპიუტერთან ურთიერთობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
3.9 MS Word 2007 ინფორმაციის ჩაწერა კომპაქტ დისკებზე
1
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
3.10 MS Word 2007 ფაილის ტიპების გაცნობა
1
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
მოსწავლე შეძლებს ერთმანეთისგან განასხვავოს ფაილები ტიპების მიხედვით, შეძლებს ფაილებისა და საქაღალდის დაარქივება-განარქივებას.
ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
ჯგუფური მუშაობა.
სწავლა კეთებითგანმსაზღვრელი, განმავითარებელი,
3.11 MS Word 2007 ფაილის დაარქივება
1
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

სწავლა კეთებითგანმსაზღვრელი, განმავითარებელი,
3.12 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო. სხვადასხვა ტიპის ფაილების შექმნა
2
 კომპიუტერი
ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
დამოუკიდებელი მუშაობა,განმსაზღვრელი.
შემაჯამებელი დავალება N 2
1
კომპიუტერი
განვლილი მასალის შეჯამება.
ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.

Комментариев нет:

Отправить комментарий