Страницы

четверг, 25 ноября 2021 г.

სასრული და უსასრულო ციკლები - ჩემი პირველი დამოუკიდებელი ანიმაცია

კლასი: 5 კლასი

მიმართულება: კომპიუტერული ტექნოლოგიები

საათების რაოდენობა: 5

სამიზნე ცნება: (ალგორითმი) პროგრამული კოდი

1.      ალგორითმი არის პრობლემის გადასაჭრელად საჭირო მოქმედებების თანამიმდევრული ერთობლიობა;

2.      პროგრამული კოდი გამოიყენება პროგრამების შესაქმნელად;

3.      პროგრამული კოდი განსაზღვრავს კომპიუტერული მოწყობილობის მიერ გარკვეული ოპერაციების შესრულებას, მოწყობილობის ქცევას;

4.      პროგრამული კოდი პროგრამულ ენაზე იწერება.


ქვეცნება: კომპიუტერული პროგრამა; უსასრულო და სასრული ციკლები; პარალელური პროგრამირება; პირობითი ოპერატორების (if, else) გამოყენება პროგრამული კოდის შექმნისას; პროგრამულ კოდში ობიექტების (DateTime) გამოყენება; ვიზუალური პროგრამირების გარემოში სტატისტიკური ინფორმაციის, მონაცემების დამახსოვრება.

საკვანძო კითხვები:

  • როგორია თქვენ მიერ შემუშავებული ალგორითმი; 
  • იყო თუ არა ალგორითმი სწორად შემუშავებული, რომ პროგრამული კოდი გამართული ყოფილიყო; 
  • რისთვისაა საჭირო პროგრამული კოდი?
  • იყო თუ არა ვიზუალური პროგრამირების ეს პროგრამა თქვენი შესასრულებელი დავალებისთვის მოსახერხებელი? 
კომპლექსური დავალების დასახელება: ჩემი პირველი დამოუკიდებელი ანიმაცია
კომპლექსური დავალების პირობა:  შექმენით ანიმაცია ვიზუალური პროგრამირების Scratch- ის  გარემოში. გაიაზრეთ, როგორი ალგორითმი ექნება თქვენს ნამუშევარს. შექმნის პროცესში მიაქციეთ ყურადღება, რომ პროგრამული კოდი იყოს გამართული და უშეცდომო. თქვენ უნდა შეასრულოთ დავალება Scratch-ში ციკლების გამოყენებით. შექმენი ანიმაცია: აირჩიე ობიექტი: მაგ: ბეიზბოლისტი, ბურთი,  აირჩიე ფონი. 

  • სპრაიტმა განახორციელოს მარცხნივ გადაადგილება 10 ნაბიჯით 2 წამის განმავლობაში
  • გამოიყენე ციკლი, სადაც მოქმედებას სჭირდება განმეორება, მიუთითე სასურველი რაოდენობა
  • გამოიყენე  ობიექტის (ბურთის) გადაადგილების ბლოკი, სადაც კურსორი იქნება შემთხვევით კოორდინატებზე
  • ანიმაციის გასაფორმებლად გაქვს სრული თავისუფლება, შეგიძლია  შემოიყვანო სხვა ახალი სპრაიტები ან ფონის ცვლილება, გამოიყენო შესაბამისი ხმა.
  • ნამუშევარი გააზიარე , გაუგზავნე მასწავლებელს და წარადგინე კლასის წინაშე.
სრულად იხილეთ თემატური მატრიცა

მოსწავლეების მიერ შესრულებული დავალებები: https://scratch.mit.edu/projects/602634019/




















Комментариев нет:

Отправить комментарий