თემატურ კალენდარული გეგმა ისტ-ში
V კლასი
სსიპ ქალაქ ქუთაისის N36 საჯარო სკოლა
პედაგოგი: ნატალია თურქაძე
2016-2017 სასწავლო წელი
II სემესტრი
გაკვეთილის თემატიკა
|
საათი
თი
|
რესურსები
|
აქტივობები და სასწავლო მიზანი
|
მოსალოდნელი შედეგი
|
შეფასება, მეთოდები, სტრატეგიები
|
3.13 განვლილი
მასალის განმეორება. პრაქტიკული სამუშაო MS Word 2007-ში
|
1
|
კომპიუტერი
|
I სემესტრის
საკითხების გამეორება
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის
ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
დამოუკიდებელი მუშაობა განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
|
3.14 MS Word 2007 აბზაცები
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
ტექსტზე მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება. ტექსტურ რედაქტორში აბზაცების დაფორმატების შესწავლა. დოკუმენტში გვერდის პარამეტრების განსაზღვრა |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის
ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
სწავლა კეთები განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
|
3.15 MS Word 2007 ფურცლის პარამეტრები
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის
ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
სწავლა კეთებით განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
|
|
3.16 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო ,,კონტინენტები“, ,,განცხადება“
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის
ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
3.17 სიმბოლოები
და ფორმულების ჩასმა
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
ტექსტურ რედაქტორში სიმბოლოებისა და ფორმულების ჩასმის შესწავლა.
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის
ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
3.18 ფიგურები MS
Word 2007-ში
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
ტექსტურ რედაქტორში გრაფიკული ელემენტების გამოყენების შესწავლა. ილუსტრირებული დოკუმენტზე მუშაობა. ფიგურებზე მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება. |
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
3.19 ფიგურების
დაფორმატება MS Word 2007-ში
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
3.20 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო ,,ჩემი ეზო“
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
3.21 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო ,,ჩემი სკოლა“
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
3.22 MS Word 2007 ძიება დოკუმენტში
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
დოკუმენტში სიტყვებისა და ფრაზების მოძებნის ხერხის გაცნობა. ფაილებისა და საქაღალდეების ძებნა. |
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
სწავლა კეთებით
|
3.23 MS Word 2007 ფაილებისა და საქაღალდეების ძებნა
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
|
3.24 MS Word 2007 სურათების ჩასმა ტექსტურ რედაქტორში
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
ტექსტურ დოკუმენტის გრაფიკული ელემენტებით გაფორმების შესწავლა. ილუსტრირებულ დოკუმენტზე მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
3.25 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო ,,სერტიფიკატი“
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის
ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დამოუკიდებელი სამუშაო
|
|
3.26 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო ,,ეს საინტერესოა“. სურათები საიტიდან icode.ge
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის
ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დამოუკიდებელი სამუშაო
|
|
3.27 ტექსტის
მართლწერის შემოწმება და ავტომატური გასწორება
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
ტექსტურ რედაქტორში მართლწერის შემოწმების შესწავლა, დოკუმენტში ავტოკორექციის გამოყენება, კომპიუტერთან ურთიერთობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
3.28 ცხრილები
ტექსტურ რედაქტორში
|
2
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
ინფორმაციის ორგანიზება ცხრილების დახმარებით. ცხრილის აგება, სვეტების და სტრიქონების გაერთიანება, ჩამატება და წაშლა.
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
3.29პრაქტიკული
სამუშაო ,,შექმენი გაკვეთილების ცხრილები“
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დამოუკიდებელი სამუშაო
|
|
3.30 დოკუმენტის
ბეჭდვა
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
საბეჭდი მოწყობილობების გაცნობა, კომპიუტერთან ურთიერთობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
შემაჯამებელი დავალება N 3
|
1
|
კომპიუტერი
|
განვლილი მასალის შეჯამება.
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
დამოუკიდებელი სამუშაო კომპიუტერთან. ტესტი განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
|
4.1 როგორ
ჩავწეროთ ხმა კომპიუტერში
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
კომპიუტერში ხმოვანი ინფორმაციის შემტანი მოწყობილობების
გაცნობა. Sound rekorder პროგრამასთან მუშაობის შესწავლა.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
4.2 როგორ
შეიქმნა ინტერნეტი
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე გაეცნობა ინტერნეტ ქსელის შექმნის ისტორიას. გაიგებს, რა არის ლოკალური და გლობალური ქსელი, ინტერნეტ ბრაუზერები და ნავიგაცია ინტერნეტში.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
4.3 ინტერნეტში
ინფორმაციის მოძიება და გადმოწერა
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე გაეცნობა ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიების ხერხებს,როგორიცაა სინტაქსი, ეთიკურ და საკანანმდებლო აქტებს.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
4.4 პროგრამის
ინსტალანცია და დეინსტალაცია
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე გაეცნობა პროგრამები ინსტალაციის ძირითად მეთოდებს. როგორ შეიძლება გადმოწერონ სხვადასხვა სახის პროგრამები და დაინსტალიროს და მოახდინოს მისი დეინსტალაცია.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
შემაჯამებელი დავალება N 4
|
1
|
კომპიუტერი
|
განვლილი
მასალის შეჯამება.
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დამოუკიდებელი სამუშაო
|
5.1 ელექტრონული ცხრილები MS
Excel 2007
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე გაეცნობა ელექტრონული ცხრილების დანიშნულებას და სტრუქტურას.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
5.2 MS Excel 2007 განმეორებადი ინფორმაციის შეტანა
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე გაეცნობა ელექტრონული ცხრილებში მონაცემების შეტანის პროცესს.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
5.3 MS Excel 2007 უჯრების დაფორმატება
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე გაეცნობა ელექტრონული ცხრილებში უჯრების დაფორმატების პროცეეს.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
5.4 MS Excel 2007 ფორმულები გამოვთვალოთ სწრაფად
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე შეძლებს ელექტრონული ცხრილებში ფორმულების გამოყვანას, ჩაწერას და მათემატიკური გამოთვლებისშესწრლებას.
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის
ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
5.5 MS Excel 2007 მონაცემთა სორტირება და გაფილტვრა
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე გაეცნობა ელექტრონული ცხრილებში მონაცემთა სორტირებასა და გაფიტვრას.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
5.6 MS Excel 2007 დავთრის ბეჭდვა
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
საბეჭდი მოწყობილობების გაცნობა, კომპიუტერთან ურთიერთობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
5.7 დიაგრამები
და ელექტრონული ცხრილები პროგრამა MS
Excel 2007-ში
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე გაეცნობა ელექტრონული ცხრილებში სხვადასხვა სახის დიაგრამების აგებასა და გამოყენებას.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
5.8 დისკის
დეფრაგმანტაცია და დაფორმატება
|
1
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლე გაეცნობა დისკის დეფრაგმანტაციის და დაფორმატების გამოყენებასა და მათ დანიშნულებას.
|
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით
|
6.1 პროგრამების Paint-ის, MS Word 2007-ის, MS Excel 2007-ის გამეორება-გახსენება |
2
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
მოსწავლეები შეძლებენ მთლიანი თემის გახსენებას და საკუთარ თავს შეაფასებენ რამდენად შეძლეს მასალის ათვისება. |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის
ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური და
უსაფრთხოების ნორმების დაცვა და პასუხისმგებლობის გაცნობიერება ისტ-ის
ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის
ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების
დროს.გამოყენებისას. იცის ისტ-ის გამოყენების სფეროები და აცნობიერებს მის უპირატესობებს.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
|
დამოუკიდებელი სამუშაო, განმსაზღვრელი, განმავითარებელი
|
შემაჯამებელი დავალება N 5
|
1
|
კომპიუტერი
|
განვლილი მასალის შეჯამება.
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის
ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
|
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დამოუკიდებელი სამუშაო
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий