Страницы

пятница, 26 октября 2018 г.

მე-5 კლასი კომპიუტერის შემადგენელი და სისტემური ბლოკში შემავალი ნაწილების კლასიფიკაცია

მე-5 კლასის მოსწავლეები წინა გაკვეთილებზე გაცნენ კომპიუტერის არქიტექტურას,  შემადგენელი ნაწილების კლასიფიკაციას, მათ დანიშნულებებს. ნასწავლი მასალის გახსენებისა და უკეთ განმტკიცების მიზნით მათ დაურიგდათ ფურცლები, სადაც გამოსახული ან დაწერიალია კომპიუტერის ან სისტემურ ბლოკში შემავალი კომპონენტები. მოსწავლეებს უნდა გამოეცნოთ და აეხსნათ თუ რა არის გამოსახული მათ სამუშაო ფურცლებზე. დასაცავი მოთხოვნა იყო: მოსწავლეებს ერთმანეთისთვის არ უნდა ეჩვენებინათ ის დავალებები რაც ეწერათ მის კონკრეტულ ფურცლებზე.

დავალებები შესრულდა წყვილებში. მოსწავლეებმა რიგ-რიგობით კლასის წინაშე სიტყვიერად ახსნენ (დანიშნულების, ფორმისა და ფუნქციის მიხედვით), თუ რა იყო გამოსახული ან დაწერილი მათ ფურცელზე. კლასის დანარჩენი ნაწილი შეეცადა გამოეცნო რომელ კომპიუტერულ დეტალს აღწერდა კლასის წინაშე გამოსული მოსწავლე. მოსწავლეები ხალისით ჩაერთნენ დავალებების შესრულებაში, გამოცნობის პროცესი იყო საინტერესო და პროდუქტიული. ვფიქრობ მსგავსი მეთოდების გამოყენება მოსწავლეებისათვის უფრო საინტერესოა, ეფექტურია და სიხარულით ნასწავლი გაკვეთილები (თემები, საკითხები) მოსწავლეებს უფრო მეტად ამახსოვრდებათ.



3 комментария:

  1. კარგი იყო, ჩვენ ყველა გამოვიცანით

    ОтветитьУдалить
  2. ჩვენ ყველა გამოვიცანით მასწ.

    ОтветитьУдалить
  3. მე ყველაზე მეტად მომეწონა ერთმანეთისთვის ჩვენი დავალებები რომ უნდა აგვეხსნა და რომ უნდა გამოგვეცნო

    ОтветитьУдалить