Страницы

воскресенье, 30 апреля 2017 г.




Microsoft Office Word - ეს არის ტექსტური რედაქტორი. მისი დახმარებით შესაძლებელია სხვადასხვა სირთულის ტექსტების დოკუმენტის შექმნა, ცხრილების და სხვადასხვა გრაფიკული ობიექტების ჩათვლით.





განვიხილოთ თითოეული დეტალი


1. ფიგურები

2. მართლწერა და გრამატიკა

3. ასლი

4. ფაილის შექმნა

5. ფორმები, შაბლონები, რედაქტირების შეზღუდვა

6. სქოლიო და კომენტარები

7. კოლონტიტური და გვერდის დანომრვა
Ø  ფაილთან მუშაობა

8. word 2013 ინტერფეისი

9. ტექსტთან მუშაობა

10. ცხრილი

11. SmartArt
12. სურათთან მუშაობა

1 комментарий:

  1. მე მქვია ლუკას მაქსი, მე ვცხოვრობ ნიდერლანდებში. ერთი კვირის წინ ახალი Rolls-Royce ვიყიდე, რადგან უკვე სამი თვეა, რაც ილუმინატების შეკვეთას შევუერთდი და ძლივს მოვახერხე ჩემი ოჯახის შესანახი. ოდნავ მოგიყვებით ჩემს შესახებ. სიღარიბეს ასე აღვწერდი, უნივერსიტეტში არასდროს დავდიოდი. სკოლის დამთავრების შემდეგ, ბენზინგასამართ სადგურზე წავედი სამუშაოდ. როცა ახალგაზრდა ვიყავი, ჩემი ხელფასი საკმარისი იყო. როდესაც გავთხოვდი, ჩემი შვილი დაიბადა, სერიოზული ფინანსური პრობლემები შემექმნა და მუდმივი ვალი შემექმნა. ერთ შუადღეს ახალი Lamborghini გავიდა საწვავის სადგურში. ახალგაზრდა კაცი მანქანიდან გადავიდა, ის დაახლოებით 28-30 წლის იყო. ყოველთვის მიკვირდა, როგორ შეეძლოთ ახალგაზრდებს ამდენი ფულის მიღება. მშვიდად ვუთხარი ჩემს თავს, რა უნდა გააკეთო, რომ ასე მართო მანქანა? მან მომისმინა და იცინოდა, მან დამაკავშირა ილუმინატის შეერთებით, ლორდ პატრიკის დახმარებით და დღეს გავხდი მდიდარი და ცნობილი, თუ თქვენც გაინტერესებთ WhatsApp +2348055329159 ან გაუგზავნეთ ელ.ფოსტით agentpatrick5@gmail.com

    ОтветитьУдалить